שרים מכל הקשת הפוליטית השתתפו באירוע השקת עמותת "נחמה והצלה לישראל"

שרים מכל הקשת הפוליטית השתתפו באירוע השקת עמותת "נחמה והצלה לישראל"

רפואה ושמחה: חברי כנסת ושרים מהקשת הפוליטית הרחבה השתתפו באירוע השקת עמותת "נחמה והצלה בישראל" במושב משמר השבעה. כמו כן, במסגרת האירוע נחגג יום הולדתו ה-39 של איש החסד מושיקו מוסקוביץ. בין הנוכחים: שר המדע אופיר אקוניס, שר החוץ אלי כהן, שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף וח"כ משה טור-פז מטעם מפלגת יש עתיד. בסיום הטקס התכבדו הנוכחים לגזור את הסרט ולהציג את האמבולנס הראשון של העמותה.

מושיקו מוסקוביץ הקים את העמותה על שם אמו ז"ל, נחמה מוסקוביץ, אישה שעבדה במסירות אין קץ בלשכת הרווחה של עיריית בני ברק בכדי שאלפי ילדים ומשפחות יוכלו לחיות את חייהן בנחת וכבוד. בנוסף, ניהלה מוסקוביץ ז"ל את היחידה להתמכרות בסמים ועסקה בהצלת חיים, חסד ונתינה.

מושיקו ימשיך את המורשת של אימו לאחר שנים שבהם עסק בהצלת חיי אדם ובעשייה מרובה למען הקהילה. את מוסקוביץ רבים מכירים מתפקידו כמנהל אגף המבצעים באיחוד והצלה בקשרי הממשלה וכנסת, קידום יוזמות חקיקה למען רפואת החירום בארץ וכן קידום שיתופי פעולה מול גורמי החירום כמו משטרה וצבא.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הביע את איחוליו: "מברך את חברי היקר מושיקו מוסקוביץ לרגל השקת העמותה 'נחמה והצלה לישראל'. בטוחני שמושיקו שעושה רבות למען פעילויות חסד והצלת חיים ימשיך הלאה בפעילותו הענפה והיום זו רק יריית הפתיחה לעוד עשרות אמבולנסים מצילי חיים. בהזדמנות זו אני מברך אותו לרגל יום ההולדת שימשיך לעשות טוב למען עם ישראל, כל שיבקש לו יהי".

השר למדע ולחדשנות, אופיר אקוניס, הוסיף : "הכרתי את מושיקו ומיד התרשמתי ממנו. תמיד יש חיוך על פניו, והוא הביא אותי כמה פעמים לאירועים בארגון אחר שעושה עבודה חשובה. ראיתי והבחנתי שכל טוב ליבו והחיוך שעל פניו הם לא בינה מלאכותית. החיוך, הגישה הטובה ואהבת האדם מיד כבשו אותי".

קריאה נוספת

אמבולנס ראשון לעמותת "נחמה והצלה לישראל" הושק במעמד חברי כנסת ושרים בכירים